Kancelária k prenájmu, Budapešť VI obvod

Hlavná stránka » Kancelária k prenájmu, Budapešť VI obvod » Kancelária k prenájmu, Budapešť VI obvod

120 000 Ft

€305
Údaje inzerenta

Parti Anikó

Písanie správy
Správa musí obsahovať minimálne 10 znakov.
Opis

Preložený text

Originálny text
15 M2-ES, 3. EMELETI, BERENDEZETT IRODA KIADÓ A PODMANICZKY UTCÁBAN

----------
15 M2, 3RD FLOOR, FURNITURED OFFICE FOR RENT ON PODMANICZKY STREET
# For English please scroll down!

15 M2, 3. STOCK, MÖBLIERTES BÜRO ZU VERMIETEN IN DER PODMANICZKY-STRASSE

15 М2, 3 ЭТАЖ, МЕБЛИРОВАННЫЙ ОФИС В АРЕНДУ НА УЛИЦЕ ПОДМАНИЦКИ
----------

A NYUGATI PÁLYAUDVARTÓL 3 PERC SÉTÁRA, a körúttól 100 méterre, tömegközlekedéssel is könnyen elérhető, tégla építésű, LIFTES ház 3. emeletén kiadó egy 15 m2-es, akár 3-4 munkahely kialakítására alkalmas iroda a bérlő igényeinek megfelelően kiválasztott berendezéssel.

A további helyiségek bérlőihez alkalmazkodva elsősorban csendes tevékenységet folytató és kevés ügyfélforgalommal működő bérlők számára ajánlom ezt a barátságos, világos, TELJESKÖRŰEN FELÚJÍTOTT, LÉGKONDICIONÁLÓVAL is rendelkező, ragyogó elhelyezkedésű, exkluzív irodahelyiséget.

A bérleti díj magában foglalja a női és férfi mosdók használatán kívül egy teakonyha használatát is.
A TEAKONYHÁBAN beépített hűtőszekrény, mosogatógép, kávéfőzőgép, vízszűrő, vízforraló és mikrohullámú sütő is a bérlők rendelkezésére áll.

Az irodához kapcsolódó ÜZEMELTETÉSI KÖLTSÉG minden hónapban fix 35.000 forint, mely MINDEN, A HASZNÁLATTAL JÁRÓ KÖLTSÉGET FEDEZ: tartalmazza a rezsit, a wifi használatot, a mosdók és konyha, a közös helyiségek takarítási díját, a mosdók és a konyha feltöltését, a közös költséget és a riasztó használati díját is egyedi beléptetéssel.

Az irodák bérlői számára lehetőség van egy 8 SZEMÉLYES, TECHNIKÁVAL KORSZERŰEN SZERELT TÁRGYALÓ óradíjas használatára, valamint alkalmankénti nyomtatás, szkennelés és fénymásolás szolgáltatások igénybevételére is.

Minden helyiség ÁLLÍTHATÓ AUTOMATA ROLETTÁVAL szerelt, így az árnyékolás és a teljes sötétítés is könnyedén, távirányítóval megoldható.

A komplexumnak nincs rögzített nyitvatartási ideje, a leendő BÉRLŐNEK ÖNÁLLÓ BEJÁRÁSA LESZ SAJÁT RIASZTÓKÓDDAL, így a nyitvatartása, irodahasználata teljesen rugalmas lehet.

Vállalkozás számára SZÉKHELYKÉNT, TELEPHELYKÉNT az iroda bejelenthető.

A bérlési idő határozatlan, preferált a minimum 1 éves szerződés. Egy évnél rövidebb bérleti időtartam esetén a kaució nem jár vissza.

Az iroda bérleti díja 120.000/hó, a bérbeadó a bérletet áfamentesen számlázza, így a bérleti díjat áfa nem terheli.
Az üzemeltetési és rezsi költség minden hónapban fix 35.000 forint.
A bérleti díjon és az üzemeltetési költségen kívül más költség a bérlőt nem terheli.

Két havi kaució, azaz 2x155.000 Ft letétele, valamint az első havi bérleti és üzemeltetési díj megfizetése mellett az iroda azonnal használatba vehető.

Bővebb tájékoztatásért és megtekintéshez időpont egyeztetés miatt kérem keressen elérhetőségeimen, a telefont bármikor felveszem, ha mégsem tudom, mindig visszahívom önt és minden levélre válaszolok:

+36 70 63 73 773; [email protected]

Kiadó további irodahelyiségekért tekintse meg portfóliómat:
https://ving.hu/munkatarsak/parti-aniko

----------

15 M2, 3RD FLOOR, FURNITURED OFFICE FOR RENT ON PODMANICZKY STREET

A 15 m2 office for rent, suitable for creating up to 3-4 workplaces, with equipment selected according to the tenant's needs, is for rent on the 3rd floor of a brick building WITH AN ELEVATOR, 3 MINUTES' WALK FROM THE NYUGATI RAILWAY STATION, 100 meters from the boulevard, easily accessible by public transport.

Adapting to the tenants of the additional premises, I recommend this friendly, bright, FULLY RENOVATED, AIR-CONDITIONED, brilliantly located, exclusive office space primarily for tenants who operate quietly and with little customer traffic.

In addition to the use of the women's and men's washrooms, the rental fee also includes the use of a kitchenette.
A built-in refrigerator, dishwasher, coffee machine, water filter, kettle and microwave oven are available to tenants in the KITCHENETTE.

The OPERATING COST related to the office is a fixed HUF 35,000 per month, which COVERS ALL COSTS ARISING FROM THE USE: it includes utilities, Wi-Fi use, cleaning fees for bathrooms and kitchens, common areas, refilling bathrooms and kitchens, common costs and also the alarm usage fee with individual entry.

Office tenants can use an 8-PERSON MEETING ROOM EQUIPPED WITH MODERN TECHNOLOGY for an hourly fee, as well as occasional printing, scanning and photocopying services.

All rooms are equipped with ADJUSTABLE AUTOMATIC BLINDS, so shading and total darkness can be easily solved with a remote control.

The complex has no fixed opening hours, the future TENANT WILL HAVE INDEPENDENT ACCESS WITH HIS OWN ALARM CODE, so his opening hours and use of the office can be completely flexible.

The office can be registered as a REGISTERED OFFICE OR LOCATION FOR A BUSINESS.

The rental period is indefinite, a minimum 1-year contract is preferred. In the case of a rental period of less than one year, the deposit is not returned.

The rent of the office is HUF 120,000/month, the lessor invoices the rent without VAT, so the rent is not subject to VAT.
The operating and overhead costs are HUF 35,000 fixed every month.
Apart from the rent and the operating costs, the tenant is not responsible for any other costs.

The office can be used immediately upon payment of two monthly deposits, meaning HUF 2x155,000, as well as the first month's rent and operating fee.

For more information and to schedule a visit, please reach out to me through my contacts, I am accessible anytime, if I can’t pick up the phone, I'll always call you back and answer all mail.

+36 70 63 73 773; [email protected]

For more office spaces avaliable for rent see my portfolio:
https://ving.hu/munkatarsak/parti-aniko

__________
(További kínálatunkat keresse a VING hivatalos weboldalán.)

údaje Kancelária

Nie je zadaný

Kancelária

15 Štvorcový meter

Nie je zadaný

Nie je zadaný